Deelnameprijs: 
gratis
Locatie: 
Online Zoom webinar
Contactinformatie: 
zakelijkbeleid@vlamo.be
Organisator: 
VLAMO Centraal
Soort activiteit: 
Vorming
11/06/2020 19:30 tot 25/06/2020 21:30

Webinar Assist: nieuwe database voor VLAMO en leden

VLAMO schakelt om naar een nieuwe database in Assist, en ook onze leden zullen voortaan in deze nieuwe omgeving werken. Schrijf je daarom nu in voor het webinar!



Zoals eerder gecommuniceerd schreef de Koning Boudewijnstichting in 2019 een oproep uit voor federaties en koepelorganisaties uit het middenveld, zodat zij de weg naar digitale transformatie kunnen opentrekken naar (kleine) verenigingen toe. VLAMO sprong dan ook, samen met partners Assist, FORMAAT en De Vlaamse Zwemfederatie, in het diepe van de “Go.Digit!-oproep”. Het dossier met grootse plannen werd warm onthaald: het project kreeg goedkeuring en financiële ondersteuning. 

Dankzij de ondersteuning van de Koning Boudewijnstichting ontwikkelde Assist een geheel nieuwe database voor VLAMO en onze leden. Beide gebruikerszijdes zullen dan ook vanaf juni 2020 onvermijdelijk de volledige ledenadministratie in de Assist-sfeer beheren, ongeacht of jouw vereniging al een profiel aan de kapstok heeft hangen bij Assist. No need to stress out, want de mannen van Assist organiseren bij deze, samen met VLAMO, een online vormingsreeks. Stap voor stap zullen wij jullie rondleiden tijdens het webinar en de belangrijkste kneepjes van de nieuwe database tonen. 

Wil je ook mee surfen naar deze virtuele vorming en live vragen kunnen stellen? Schrijf je dan nu in voor één van de vijf verschillende momenten:

Na inschrijving via het online formulier - klik op de gewenste link hierboven of button onderaan - zal je een bedankingsbericht te zien krijgen. Dat bericht vermeldt de link en het paswoord om toegang te krijgen tot de virtuele vormingsruimte. Bewaar die gegevens daarom goed: bij start van het webinar dien je dan nog enkel naar die link te surfen.

 

Let op: er staat een maximaal aantal deelnemers ingesteld per webinar. Het is dan ook de bedoeling dat je je inschrijft voor de sessie van jouw eigen provincie en dat (bij voorkeur) enkel de groepsverantwoordelijke van jouw vereniging zich opgeeft. Dit omdat de oude database gefaseerd overgezet wordt naar het nieuwe systeem, gelijklopend met de volgorde waarin de provinciale webinars aan bod komen.

Met andere woorden: wanneer je een webinar van een andere provincie zou volgen, zal je nadien hoogstwaarschijnlijk nog even moeten wachten om écht aan de slag te gaan in de nieuwe database.

Indien het moment van jouw provincie je niet past, geef ons dan even een heads-up. Dan bekijken we samen of we je naar een ander moment kunnen overhevelen.