Wij zijn zo een 5 jaar geleden overgeschakeld van een fanfare naar een blaaskapel.
We spelen enkel herkenbare muziek.
Repetitie op donderdag om de 14 dagen.
Zeer leuke 22-tallige groep.
Sfeer en gezelligheid zeer belangrijk.
We zijn dus op zoek naar een dirigent of repitor die ons muzikaal kan begeleiden.