Wanneer
21.11.2022, 20:00 tot 22:00
Locatie
Helchteren, De Roepsteen
Contact
Elke Vermeire
vorming@vlamo.be
Soort activiteit
Vorming

Ben jij verantwoordelijk voor het VLAMO-ledenbeheer in jouw vereniging, maar stoot je hierbij op problemen met het werken in Assist? Ben je bijvoorbeeld nog maar net secretaris en heb je nood aan een degelijke introductie? Of zorgt Assist bij jou als groepsbeheerder jaarlijks voor kopzorgen? Misschien fris je je kennis graag eens “in real life” op voor het volgende werkjaar? Kom dan zeker naar een van onze infosessies!

Vincent Jansen, zaakvoerder van Assist, legt je stap voor stap uit hoe je eenvoudig je leden beheert via dit programma. Het is immers zeer belangrijk om je VLAMO-ledenlijst steeds up-to-date te houden, want enkel correct ingeschreven leden zijn verzekerd voor verenigingsactiviteiten. Bovendien verlopen ook de bestelling van eretekens en de betaling van lidgelden nu online via Assist.

In het eerste deel van de sessie ontdek je wat Assist is en waarvoor je het kan gebruiken. Vervolgens leer je in het tweede deel hoe je je ledenlijst overzet naar 2023 en hoe de digitale facturatie van de lidgelden verloopt.

Bezorg ons jouw vraag of probleem

Tijdens de sessie kan je ook zelf vragen stellen en problemen voorleggen aan Vincent.
Je kan die vooraf bezorgen aan filip@vlamo.be.

Voor wie?

Iedereen die te maken heeft met het VLAMO-ledenbeheer van een vereniging of academie

Deelname is gratis!

Data en locaties

  • 15/11: Zaal KH De Verbroedering, Schransweg 12, Wommelgem (Antwerpen)
  • 17/11: Zaal Ter Walle, Schierveldestraat 55, Roeselare (West-Vlaanderen)
  • 21/11: De Roepsteen, Sint-Trudoplein 12, Helchteren (Limburg)
  • 24/11: Hotel de Flandre (zaal Strauss), Poel 1, Gent (Oost-Vlaanderen)
  • 28/11: Gemeentelijke feestzaal, Noorderlaan 5, Zellik (Vlaams-Brabant en Brussel)

De sessies starten telkens om 20 uur.